loading...
اگه جوگیری بیا تو
bambelbi بازدید : 67 شنبه 15 آذر 1393 نظرات (0)

 

Lansweeper یک تشخیص دهنده خودکار کامپیوتر ها و ابزار های متصل به شبکه می باشد .تمامی اسکن ها به صورت استاندارد توسط Lansweeper انجام می شود. Lansweeper یک تشخیص دهنده خودکار کامپیوتر ها و ابزار های متصل به شبکه می باشد که تمامی کامپیوتر ها و دستگاه های شما را اسکن می کند و آن ها را در یک رابط کاربری تحت وب که به آسانی نیز قابل دسترسی می باشد.بنابراین دیگر نیازی به نصب نرم افزار های گوناگون بر روی کامپیوتر خود ندارید، و تمامی اسکن ها به صورت استاندارد توسط Lansweeper انجام می شود.برخی از ویژگی های این نرم افزار شناسایی دستگاه های شبکه ، یکپارچه سازی دایرکتوری های فعال ، امکان تهیه گزارش از نرم افزار و سخت افزار رایانه های متصل ، تطابق دادن مجوز نرم افزارها برای به روز نگه داشتن آن ها و … است .

 

Lansweeper 5.1.0.59 نرم افزار نظارت بر کامپیوتر ها Lansweeper 5.1.0.59

دانلود در ادامه مطلب

bambelbi بازدید : 57 شنبه 15 آذر 1393 نظرات (1)

 

دوربین مدار بسته IP می توانند مستقیم به شبکه IP منزل شما یا محل کار شما وصل شوند. و تحت شبکه یا از طریق اینترنت تصاویر به آسانی می توان مشاهده یا ضبط گردند.IP Camera Viewer نرم افزاری است قدرتمند جهت نظارت بر دوربین های مدار بسته در محل کار و یا منزل شما میباشد .نرم افزار IP Camera Viewer می تواند تنها با ست کردن آی پی آدرس ها بر تمامی دوربین های نصب شده در مکان های مختلف اداره، پارکینگ و یا منزل خود نظارت داشته باشید و با استفاده از کامپیوتر خود به مشاهده ی ویدئو های گرفته شده توسط دوربین های IP بپردازید.پنجره ی اصلی نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که ۴ پنل پیش نمایش که هر کدام برای یک دوربین می باشد را در دسترس شما قرار خواهد داد.

 

IP%20Camera%20Viewer%20v2.0 نرم افزار نظارت بر دوربین مداربسته IP Camera Viewer v2.0

دانلود در ادامه مطلب

bambelbi بازدید : 55 شنبه 15 آذر 1393 نظرات (0)

AnyMP4 iPhone Data Recoveryنرم افزار برای بازیابی اطلاعات گوشی ایفون است. این برنامه می‌تواند اطلاعات و رسانه‌های و محتوای دستگاه‌های آیفون مدل‌های ۵S/5C/5/4S/4/3GS و مینی اپل،آی چد لمسی ۴ و غیره را دارد.نرم افزار AnyMP4 iPhone Data Recovery می‌تواند بازیابی اطلاعات قبلی تان را در آیتونز انجام دهد و همینطور اطلاعات شما را به طور کامل باز می‌گرداند و به شما اجازه پیش نمایش اطلاعات و فایل‌ها در هنگام بازیابی را می‌دهد. ویژگی های این نرم افزار بازیابی ۵ نوع فایل چندرسانه ای : Camera Roll, Photo Library, Photo Stream, Message Attachments, Voice Memos ، بازیابی کامل اطلاعاتی که بصورت اتفاقی حذف شده و یا از دست رفته اند. ، پیش نمایشی از فایل های پاک شده قابل بازیابی و … است .

 

AnyMP4 iPhone Data Recovery 7.2.6.27103 نرم افزار بازیابی اطلاعات آیفون AnyMP4 iPhone Data Recovery 7.2.6.27103

دانلود در ادامه مطلب

bambelbi بازدید : 34 شنبه 15 آذر 1393 نظرات (0)

Wondershare Video Editor نرم افزاری عالی محصول شرکتی محبوب جهت ویرایش ویرایش و تغییرات مختلف روی ویدیوها می باشد. این نرم افزار تمامی ابزارهای لازم جهت ویرایش ویدیوها را در اختیار دارد. در کنار امکانات ویرایش ویدیویی نظیر چسباندن ،جدا کردن، crop کردن ، چرخش و fade out و fade in و…. قابلیت ساخت ویدیوهای خانگی از عکس ، صدا و ویدیو به صورت کلیپ با انواع افکت ، عنوان و به همراه بیش از ۵۰ افکت حرکتی را در اختیار دارد. تغییر سرعت ویدیو مانند کم کردن و زیاد کردن سرعت پخش آن نیز در زمره قابلیت های نرم افزار قرار دارد. در زمینه ساخت کلیپ نرم افزار محیطی کاملا حرفه ای و مشابه نرم افزارهای تدوین را در اختیار دارد با این تفاوت که محیط کاربردی و ساده ای را برای کاربر پدید آورده است که به اصطلاح timeline نامیده می شود. در پایان نیز نرم افزار قابلیت رایت مستقیم ویدیو ساخته شده یا ویرایش شده را برروی لوح های فشرده dvd دارا می باشد.

 

Wondershare%20Video%20Editor%204.0.1 نرم افزار ویرایش فایل های ویدئویی Wondershare Video Editor 4.0.1

دانلود در ادامه مطلب

bambelbi بازدید : 39 شنبه 15 آذر 1393 نظرات (0)

حتماً تا کنون برای شما نیز پیش آمده است که بخواهید اطلاعات موجود بر روی گوشی موبایل فرد دیگری را به گوشی موبایل خود انتقال دهید و با انتقال آن ها از طریق بلوتوث، وقت زیادی از شما به هدر رفته است. نرم افزار Wondershare MobileTrans برای انتقال اطلاعات از قبیل مخاطبین ، پیامک ها ، فایل های چندرسانه ای ، نرم افزارها و.. از یک گوشی موبایل به گوشی های دیگر با سیستم عامل متفاوت می باشد.برای مثال به راحتی می توان شماره های ثبت شده را با چند کلیک ساده از یک گوشی به گوشی تلفن همراه دیگر به صورت کامل منتقل کرد. قدیمی ترین گوشی های تلفن همراه موجود هم در این نرم افزار پشتیبانی می شوند؛ گوشی های قدیمی در کنار جدیدترین ساخته ها می توانند کاربر را در انتقال و جابه جایی اطلاعات میان گوشی ها همراه کنند.استفاده از این نرم افزار برای انتقال اطلاعات مابین دو گوشی موبایل باعث می شود که این فرایند آسان تر شده و کم تر خسته کننده باشد.

 

Wondershare%20MobileTrans%20v6.0.1.247 نرم افزار مدیریت موبایل Wondershare MobileTrans v6.0.1.247

bambelbi بازدید : 46 جمعه 14 آذر 1393 نظرات (0)

 

Abelssoft MP3 Cutter یکی از بهترین و ساده ترین نرم افزار های ویرایش فایل های صوتی به خصوص فایل های MP3 می باشد. این نرم افزار به شما این امکان را خواهد داد تا فایل های موزیک خود را تنها با سه کلیک بدون مشکل و داشتن برنامه های جانبی دیگر تکه تکه کنید و از آن ها به عنوان آهنگ های زنگ تلفن های همراه استفاده کنید.امکانات نرم افزار Abelssoft MP3 Cutter شامل امکان بریدن تکه ای از فایل صوتی , تکه تکه کردن فایل های صوتی , افزودن تکه های فایل های صوتی به یکدیگر و همینطور تغییر فرمت های صوتی می باشد. همچنین با این برنامه می توان فایل های صوتی را از فایل های ویدئویی جدا کرده و به فرمت MP3 ذخیره کرد.

 

Abelssoft MP3 Cutter 2014 1.1 نرم افزار برش فایل های صوتی Abelssoft MP3 Cutter 2014 1.1

دانلود در ادامه مطلب

bambelbi بازدید : 55 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

 

رم افزار کوچک و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش کند. قابلیت های کلیدی نرم افزار KMPlayer: – امکان نمایش زیر نویس ها – امکان تغییر قالب

bambelbi بازدید : 45 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (1)

 

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و

bambelbi بازدید : 46 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

 

Orbit یک ابزار رایگان جهت Download کردن File های شما با سرعت بالاتر است. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همین طور بسیار سبک طراحی شده است. Orbit Downloader بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به

bambelbi بازدید : 38 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

 

آنتی ویروسی پرقدرت و رایگان که براحتی بروز رسانی می گردد. AntiVir Guard بر روی پس زمینه ی کامپیوتر شما نصب می شود و زمانی که عملیاتی بر روی سیستم شما انجام می شود مانند نصب و راه اندازی برنامه و کپی گیری از یک فایل و … این ماژول به صورت خودکار به اسکن و..

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 360
  • کل نظرات : 179
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 359
  • بازدید کلی : 44,205