loading...
اگه جوگیری بیا تو
bambelbi بازدید : 37 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (1)

دستانت را به من بده ، تا با هم از رو آتش بپریمم!


آنان که سوختنـد ، همه تنها بودند !
۴شنبـه سوری مبارک !

**##  javgirha.rozblog.com  ##**

آتیشی که تو قلبم روشن کردی هیچ آتش نشانی نمی تونه خاموش کنه !
” چهارشنبه سوری مبارک”

**##  javgirha.rozblog.com  ##**

واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه
چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه
غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو
چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو

**##  javgirha.rozblog.com  ##**

بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان
آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم زردی خاطرات بد را به آتش
و سرخی عشق را از آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم

**##  javgirha.rozblog.com  ##**

واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه / چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه
غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو / چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 360
  • کل نظرات : 179
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 207
  • بازدید سال : 543
  • بازدید کلی : 44,389