loading...
اگه جوگیری بیا تو
bambelbi بازدید : 95 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)

 

واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه


چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه
غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو
چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو

**##  javgirha.rozblog.com  ##**

تخ توخ پارت پورت زارت زورت تاراخ توروخ چارشنبه سوری مبارک

**##  javgirha.rozblog.com  ##**

انگـــــــاری غلغله ی محشـره چارشنبه سوری
گوشم از بمب و ترقّه کره چارشنبه سوری
رســم خیلی خوبیه اگــه خرابش نکنیم
واســه مـن فشفشه یادت نره چارشنبه سوری

**##  javgirha.rozblog.com  ##**

با یاد سرخی گونه هات..
درخشش چشمات ..
سوزانندگی لبهات..
 داغی عشقت
 از رو آتیش میپرم
دوستت دارم آتیش پاره  چهارشنبه سوری مبارک

**##  javgirha.rozblog.com  ##**

آخرین سه شنبه سال خورشیدی را با بر افروختن آتش
و پریدن از روی آن به استقبال نوروز می رویم
سرخی تو از من، زردی من از تو
جشن باستانی چهارشنبه سوری مبارک

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 360
  • کل نظرات : 179
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 348
  • بازدید کلی : 44,194