loading...
اگه جوگیری بیا تو
bambelbi بازدید : 40 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

اس نمیدی چی شده،ازبیست گذشت سی شده،ثانیه ها لنگ شده،دلهاهمه سنگ شده،خیال نکن جنگ شده،دلم برات تنگ شده،خسیس نشو اس بده،حالی به مخلص بده،توسنگ شدی من شیشه آخه اینجورنمیشه،بذار بگم چی میشه،دوست دارم همیشه

**##  javgirha.rozblog.com  ##**

وقتی در صندوقچه خاطرات پنهانت میکنند
یعنی هنوز هستی …!!!!

**##  javgirha.rozblog.com  ##**

واژه ی دوستت دارم برای عظمت و شکوه قلب مهربانت چقدر بی رنگ است وقتی تو سرچشمه ی تمام خوبی ها هستی.


**##  javgirha.rozblog.com  ##**

ببین غمگین،ببین دلتنگ دیدارم،
ببین،خوابم نمى آید،ببین بیدار،بیدارم،
نگفتم تاکنون اما…
کنون بشنو…
تورابیش ازهمه من دوست میدارم…

**##  javgirha.rozblog.com  ##**

اى وجودمن…
توشده اى انقلاب زندگى من،
حالاهرآنچه درزندگى من است،
تاریخ دارشده است،
قبل ازتو،بعدازتو…

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 360
  • کل نظرات : 179
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 197
  • بازدید سال : 533
  • بازدید کلی : 44,379