loading...
اگه جوگیری بیا تو
bambelbi بازدید : 29 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

گاهــی باید نباشــی … تا بفهمــی نبودنت واسه کی مهمه …
؟! اونوقته که میفهمی بایــد همیشه با کی باشی ….

**##  javgirha.rozblog.com  ##**



به “سگ” استخون بدی ..
دورت میگرده
واست دم تکون میده !!!
من به تو “دل ” داده بودم … لعنتـــــــــــــــــــی !!!!!


**##  javgirha.rozblog.com  ##**



بگذار دیوانه صدایم کنند،من از آن لحظه که تو دیگر اسمم را صدا نزدی تمام هویت خود را فراموش کردم…

**##  javgirha.rozblog.com  ##**



کاش میشد با تو بودن را نوشت / تا که زیبا را کشم بر هرچه زشت
کاش میشد روی این رنگین کمان / می نوشتم تا ابد با من بمان

**##  javgirha.rozblog.com  ##**



نه بلبل خواهد از بستان جدایی / نه گل دارد خیال بی وفایی
اگر گفتی مرا الان چه حالیست / میان قلب من جای تو خالیست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 360
  • کل نظرات : 179
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 320
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 449
  • بازدید ماه : 577
  • بازدید سال : 913
  • بازدید کلی : 44,759