loading...
اگه جوگیری بیا تو
bambelbi بازدید : 60 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (14)

دوستم بهم گفت : دیوونه ایی چادر میپوشی ؟ حجاب تو که خوب بود !!

حالا چرا میپوشی ؟؟

گفتم : تاحالا دیدی روی پیکان 48 چادر بکشن ؟ همه روی ماشینای اخر سیستم چادر میکشن ! روی چیزهای باارزش پارچه میکشن !!



(( اونوقت یعنی ارزش من کمتر از ایناست ؟؟))

برچسب ها جوگیر , چادر , خواندنی , حجاب ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هانیه در تاریخ 1393/04/15 و 19:16 دقیقه ارسال شده است

طوری میگی تو چیکار میکنی انگار اگه به چت نیام میمیرم خخخخخ

این نظر توسط هانیه در تاریخ 1393/04/15 و 14:16 دقیقه ارسال شده است

فک نمیکنم دوستام به چتت بیان چون به چت دیگه میرن
پاسخ : امشب فک کنم باز میشه
پس تو چیکار میکنی ؟ بگو بیان این چت
به حسین اینا هم گفتم اونا هم میان

این نظر توسط هانیه در تاریخ 1393/04/15 و 14:15 دقیقه ارسال شده است

اره رفتم دیدم

این نظر توسط هانیه در تاریخ 1393/04/15 و 13:49 دقیقه ارسال شده است

باشه به دوستام میگم
پاسخ : هنوز باز نشده ها فردا باز ميشه


این نظر توسط هانیه در تاریخ 1393/04/15 و 11:37 دقیقه ارسال شده است

ایوای بیخیال من دیوونه شدم!!!شکلک
پاسخ : مي خوام يه چت جديد بزنم به دوستاتون بگين بيايين
paradischat.ir
پارادايس چت

این نظر توسط سحر در تاریخ 1393/04/14 و 18:15 دقیقه ارسال شده است

سلام حانیه جون.تومتنم درست گفته دیگه.گفته:روی چیزای باارزش پارچه میکشن!

حالابیخیالش شو باشه سعی میکنم به وبت سربزنمشکلک

این نظر توسط هانیه در تاریخ 1393/04/14 و 13:27 دقیقه ارسال شده است

سحر خانوم دوست عزیز تو متن اشتباه نوشته شده من اونو گفتم وگرنه من خودم چادری هستم وب هم دارم پسر خالم زحمتشو کشیده لینک کرده اسمش مولای من هس اگه خاستی بیا

این نظر توسط سحر در تاریخ 1393/04/13 و 20:52 دقیقه ارسال شده است

misschadori.blogfa.comحالاکه بحث ازحجاب شدتوصیه میکنم به این وب بریدومطالبشوبطوردقیق بخونید.من خودم خیلی متحول شدم بادیدن این وبلاگ.وب خوبیه ضررنمیکنید
پاسخ : hatman
mamnoon

این نظر توسط سحر در تاریخ 1393/04/13 و 20:11 دقیقه ارسال شده است

نه خیرحانیه خانوم روی چیزای باارزش چادرمیکشن.روی ماشین اخرسیستم چادرمیکشن که نوبمونه چون باارزشه.پیکان قراضه دیگه خراب شده لازم نیس روش چادربکشن که!نتیجه میگیریم که دخترای چادری باارزش وباشخصیتن برعکس بدحجاباوکسایی که نمیتونن جلونفسشونو بگیرن وبدحجابنشکلکشکلک
پاسخ : merci

این نظر توسط هانیه در تاریخ 1393/04/12 و 12:44 دقیقه ارسال شده است

گیجوووو روی چیزای بی ارزش پارچه میکشن تو نوشتی با ارزش!!!
پاسخ : merci


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 360
  • کل نظرات : 179
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 351
  • بازدید کلی : 44,197