loading...
اگه جوگیری بیا تو
bambelbi بازدید : 30 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)
یه توپ دارم قلقلیه ، موی سرم فرفریه ، اس ام اس جدید نداشتم ، سرت کلاه گذاشتم

 **##  javgirha.rozblog.com  ##**

ببینم اگه یه روز از خواب بیدار شی ببینی اونی که دوسش داری گذاشته رفته
صبحونه چی می خوری؟

 **##  javgirha.rozblog.com  ##**

تمام گلهای خوشبوی دنیا رو هم به پات بریزم ، بازم کمه چون پاهات خیلی بو میده

 **##  javgirha.rozblog.com  ##**

لپتو بیار جلو
1
2
3
4
5
6
تا 100 هم بشماری از بوس خبری نیس

 **##  javgirha.rozblog.com  ##**

یه خره عکس خودشو توی آب میبینه . میگه چقد شبیه اونی ام که داره این SMSرومیخونه

 **##  javgirha.rozblog.com  ##**

میدونی من دوست دارم
من عاشقتم
من میمیرم برات
من می بوسمت
..
..
..
..
چند تا میم داره؟

 **##  javgirha.rozblog.com  ##**

الهی من خورشید بشم تو ماه ... که تا قیامت ریختت رو نبینم

 **##  javgirha.rozblog.com  ##**

به اندازه تمام گوسفندان جهان دوست دارم
قربانت »چوپان دروغگو«

 **##  javgirha.rozblog.com  ##**

خیلی ماهی
..
..
..
..
بخور امگاسه داره

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 360
  • کل نظرات : 179
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 270
  • بازدید ماه : 398
  • بازدید سال : 734
  • بازدید کلی : 44,580