loading...
اگه جوگیری بیا تو
bambelbi بازدید : 37 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

ساعت 2 امشب قراره همه عقب مونده ها شفا پیدا کنن
اس ام اس زدم جا نمونی

**##  javgirha.rozblog.com  ##**

هاهاهااااااااا
گول وخوردی من اس ام اس نبیدم
وجدان خبیث موبایلت بیدم که خواستم از خواب ناز بیدارت وکنم

**##  javgirha.rozblog.com  ##**

سلام ، ببخشید بد موقع مزاحم شدم ...
راستش رو بخواهییه سوالی دارم که خیلی وقته ذهنم رو مشغول کرده
می خواستم بپرسم...
می خواستم...
اصلا ولش کن خب؟

**##  javgirha.rozblog.com  ##**

سلام اس ام اس زدم بگم نماز یادت نره 4ساعت دیگه باید بیدار شی!

**##  javgirha.rozblog.com  ##**

می خواستم ببینم شب ها که میخوای بخوابی،گوشیت رو خاموش میکنی که سرکارت نزارن؟؟

**##  javgirha.rozblog.com  ##**

از اونجایی که شتر در خواب بیند پنبه دانه
گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
وظیفه خودم دوستم بیدارت کنم ! آخه داشته بالشت رو می خورد!!!

**##  javgirha.rozblog.com  ##**

(این مسیج مخصوص ساعت 3 بامداد است)

ببخشید عزیزم که این موقع شب مزاحم شدم چون یه سوال برام پیش اومده ، می خواستم بدونم

« همواپیما بوق داره »

**##  javgirha.rozblog.com  ##**

سلام  .. تورو خدا ببخش .. نمی خواستم این موقع شب بیدارت کنم .. واقعا ببخش .. سعی کن

درکم کنی ... من موبایلم گم شده زنگ بزن به گوشیم تا ببینم کجاس !.

**##  javgirha.rozblog.com  ##**

ای بابا هر شب باید من عین اسگلا با اس ام اس بیدارت کنم؟

خب خودت مث بچه آدم پاشو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 360
  • کل نظرات : 179
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 201
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 330
  • بازدید ماه : 458
  • بازدید سال : 794
  • بازدید کلی : 44,640