loading...
اگه جوگیری بیا تو
bambelbi بازدید : 42 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

هروقت دلم میگرفت بادوست خوبم(سایه)صحبت میکردم…آه امروزهوا ابریست…

**##  javgirha.rozblog.com  ##**

نفرین به اون کسای که روی دلهاپامیزارنند،تامیبینندکه عاشقی میرندوتنهات میزانند،نفرین به آدمهای که توسینه هادل ندارنند،عاشق،عاشق کشیند،رحم ومروت ندارنند..

**##  javgirha.rozblog.com  ##**

روزی که فریادزدی وگفتی دوستت دارم…گفتم بلندترنمی شنوم،امروزکه درگوشم گفتی دوست ندارم…گفتم آرومتربقیه میشنوند…

**##  javgirha.rozblog.com  ##**

شانه های عاشقان گرتکیه گاه اشکهاست پس چرابرشانه ام اشکی نمیریزدکسی…

**##  javgirha.rozblog.com  ##**

مترسک گفت: ای گندم تو را گواه باش که مرا برای ترساندن آفریدند اما من عاشق یرنده ای بودم که از ترس من از گرسنگی مرد

**##  javgirha.rozblog.com  ##**

حریقی به جانم زدی با نگاهت / دلم را ربودی تو با روی ماهت / سیاهی برفت از تمام جهان / چو دیدم به یک لحظه چشم سیاهت .

**##  javgirha.rozblog.com  ##**

دنیای آدم برفی ها دنیای ساده ایست ، اگر برف بیاد هست ، اگر برف نیاید نیست ، مثل دنیای من ، اگر تو باشی هستم ، اگر نباشی … !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 360
  • کل نظرات : 179
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 338
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 467
  • بازدید ماه : 595
  • بازدید سال : 931
  • بازدید کلی : 44,777