loading...
اگه جوگیری بیا تو
bambelbi بازدید : 33 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

اولین بودی وتااخرگرفتارتوام
اخرین هستی وازاول وفادارتوام
بودنت راهرکسی اندازه من حس نکرد
هرکه هستی هرکه باشی بازم یادتوام

**##  javgirha.rozblog.com  ##**



عشق و بهانه از تو/ ناز و نوازش از من
قهر و گلایه از تو / آشتی و سازش از من
یه قلب ساده از تو / عشق و علاقه از من
فقط ، فقط تو گل باش / ریشه و ساقه از من

**##  javgirha.rozblog.com  ##**



زیباترین ستایش ها نثار کسی که کاستی ها و لغزش هایم را میداند و باز هم دوستم دارد….

**##  javgirha.rozblog.com  ##**



تو + خاطراتـت + چـشـمانـت + دسـتانـت + لـبـخندت + اشـکـت ….
چـــنــدنــفـــر بـــه یــک نـــفــــر؟!

**##  javgirha.rozblog.com  ##**



این روزها تلخ می گذرد ، دستم می لرزد از توصیفش !
همین بس که :
نفس کشیدنم در این مرگِ تدریجی، مثل خودکشی است ،با تیغِ کُند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 360
  • کل نظرات : 179
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 211
  • بازدید ماه : 339
  • بازدید سال : 675
  • بازدید کلی : 44,521