loading...
اگه جوگیری بیا تو
bambelbi بازدید : 32 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر راست است که هر کسی یک ستاره روی آسمان دارد،   ستاره من باید دور، تاریک و بی‌معنی باشد-شاید من اصلاً ستاره نداشته‌ام!»



**##  javgirha.rozblog.com  ##**

ساده میگویم…
دلم یک خوب می خواهد نه یک عالیه عالی نه اینکه بهترین باشد دلم یک خوب می خواهد…


**##  javgirha.rozblog.com  ##**

چه دردی بیشترازاینکه تودردم رانمیدانی/به چشمم خیره میمانی نگاهم رانمیخوانی/به من گفتی چراسنگی؟چرااینگونه دلتنگی؟من ازدردتومیمیرم نگودیگرنمیدانی؟


**##  javgirha.rozblog.com  ##**

دلتنگ که باشی آدم دیگری میشوی.
خشن تر , عصبی تر , کلافه تر , تلخ تر …!!!
و جالب تر اینکه با اطراف هم کاری نداری!
همه اش را نگه میداری…
و دقیقا سرهمان کسی خالی میکنی که دلتنگ اش
هستی!!!


**##  javgirha.rozblog.com  ##**

تمام سهم من از عشق تو شد این جمله…….تلفن همراه مشترک مورد نظر شما خاموش میباشدthe mobile set is off

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 360
  • کل نظرات : 179
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 265
  • بازدید ماه : 393
  • بازدید سال : 729
  • بازدید کلی : 44,575