loading...
اگه جوگیری بیا تو
bambelbi بازدید : 36 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

 

زندگی مثل شلوار بدون کشه . عشق من کجایی آبروم رفت.

 **##  javgirha.rozblog.com  ##**

میگن باران مظهر دلتنگی های عاشقانه است . ببین چیکار کردی با دلم  در آسمانش ببرف میباره

 **##  javgirha.rozblog.com  ##**

اگه دیدی گوشه قلبت سنگینی میکنه منو ببخش که گوشه نشین قلبتم

 **##  javgirha.rozblog.com  ##**

تنها برنامه ای که تکرارش آرزوی من است پخش زنده نگاه زیبای توست.

 **##  javgirha.rozblog.com  ##**

ترک ما کردی برو هم صحبت اغیار باش / با ما چون نیستی با هر که خواهی یار باش

 **##  javgirha.rozblog.com  ##**

به کوتاه ترین جمله ی ممکن به روی لطیف ترین گل سرخ برای تو بهترین کس دنیام می نویسم دوست دارم

 **##  javgirha.rozblog.com  ##**

توی زندگی بعضی چیز ها بزرگ ، بعضی چیز ها کوچک ، بعضی چیز ها ساده و بعضی چیز ها مهم هستند:

بزرگ مثل عشق

کوچک مثل غم

ساده مثل من

مهم مثل تو

 **##  javgirha.rozblog.com  ##**

صداقت و مهربانیت را می ستایم صداقت را از کلانت و مهربانیت را نگاهت

 **##  javgirha.rozblog.com  ##**

پیامت زیبا ، مرامت بی همتا ، دوستیمون پا بر جا ، به یادتم همه جا…

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 360
  • کل نظرات : 179
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 296
  • بازدید ماه : 424
  • بازدید سال : 760
  • بازدید کلی : 44,606