loading...
اگه جوگیری بیا تو
bambelbi بازدید : 51 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

خوابی؟ خب اشکالی نداره هر وقت بیدار شدی بهت میگم. بگیر بخواب


 **##  javgirha.rozblog.com  ##**


سلام یه نفر می خواست تو رو از خواب بیدار کنه  که من نذاشتم . کار خوبی کردم؟


 **##  javgirha.rozblog.com  ##**


می خواستم بگم پاهات از زیر پتو اومده بیرون یه وقت سرما نخوری

 

 **##  javgirha.rozblog.com  ##**


بیداری ؟
بگیر بخواب
این موقع شب آدم sms چک نمیکنه


 **##  javgirha.rozblog.com  ##**


ال جی شمارا به ادامه خوابتان دعوت می نماید


 **##  javgirha.rozblog.com  ##**


پاشو ... سرت از رو بالش افتاده پایین


 **##  javgirha.rozblog.com  ##**


سلام . ببخشید بیدارت کردم
گفتم نکنه داری خواب بد میبینی


 **##  javgirha.rozblog.com  ##**


ببین عزیز دلم پاشو
اگه پانشی قهر می کنم ها
خب دلم برات تنگ شده
جون من پاشو
پا شدی؟
آفرین عزیزم
حالا که پا شدی ماچم کن بگیر بخواب


 **##  javgirha.rozblog.com  ##**


عرسک قشنگ من قرمز پوشیده
تو رختخواب مخمل آبیش خوابیده
عروسک من چشمات رو وا کن
اس ام اس تو حالا نگاه کن
عروسکم اوسگول شدی برو لالا کن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 360
  • کل نظرات : 179
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 214
  • بازدید سال : 550
  • بازدید کلی : 44,396