loading...
اگه جوگیری بیا تو
bambelbi بازدید : 38 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

با سلام اینجا تهرات است . ساعت 3 بامداد .... صدای مردم آزار


 **##  javgirha.rozblog.com  ##**


یه سوال برام پیش اومده ، شبا که میگن « بگیر بخواب » چی رو باید بگیریم؟؟؟
بیخیال حالا . بگیر بخواب


 **##  javgirha.rozblog.com  ##**


الله اکبر
الله اکبر
.
.
.
.
.
.
بیدار شو وقت نمازه


 **##  javgirha.rozblog.com  ##**


سلام . اصلا نمی خواستم بیدارت کنم
 ولی مجبورم من می خوام برم wc ولی تاریکه می ترسم تو رو خدا تو هم بیا


 **##  javgirha.rozblog.com  ##**


ببخشید نصف شبی مزاحمت شدم
بچه ها میگن اطلاعات ورزشیت خیلی خوبه !
می خواستم بدونم دیشب دیوید بکهام دست شویی رفت یا نه؟


 **##  javgirha.rozblog.com  ##**


مشترک گرامی این اس ام اس برای بیدار کردن شما در نیمه شب فرستاده شده است
لطفا پس از خوندنش لبخند بزنید و سعی کنید دوباره بخوابید


 **##  javgirha.rozblog.com  ##**


می دونم خوابی عزیزم  ولی من از دوری و دلتنگی تو خوابم نمی بره ،مطمئن هستم اگه می دونستی
من به خواطر تو نخوابیدم تو هم نمی خوابیدی


 **##  javgirha.rozblog.com  ##**


شرمنده به خدا ، آره میدونم خواب بودی ، خوب بابا فحش نده دیگه
کارت داشتم که بیدارت کردم
میخواستم بدونمماهی وقتی غذا می خوره ، آب نمیره تو دهنش؟


 **##  javgirha.rozblog.com  ##**


می خواستم بدونم نصف شبی آب خوردی آفتابه رو کجا گذاشتی؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 360
  • کل نظرات : 179
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 187
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 316
  • بازدید ماه : 444
  • بازدید سال : 780
  • بازدید کلی : 44,626