loading...
اگه جوگیری بیا تو
bambelbi بازدید : 40 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

زیبا ترین تولد ها ، آن هائیست که در رویا برایکسی میگیریم
که عاشقانه دوستش داریم
بهترین دلیل واسه زندگیم ( تولدت مبارک )


 **##  javgirha.rozblog.com  ##**


وقتی که پاتو گذاشتی روی این زمین خاکی
تمام گل های عالم شدن از دست تو شاکی
خدا هم هواتو داشته ، تو رو با گلا سرشته
باتو دنیای پر از درد ، واسه من مثل بهشته
روز تولدت مبارک عزیزتزینم


 **##  javgirha.rozblog.com  ##**


عزیزم آهنگ صدایت با به دنیا آمدنت زیبا ترین ترانه زندگیم
نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنمو وجودت تنها دلیل زنده بودم است پس با من بمان تا زنده بمانم...
تولدت مبارک


 **##  javgirha.rozblog.com  ##**


واسه من جشن تولدت یه بهونه بود همیشه / که رو هدیه بنویسم دلم از تو دور نمیشه
عزیزم تولدت مبارک . دوستت دارم...


 **##  javgirha.rozblog.com  ##**


روز تولد انسان ها در هیچ تقویمی یافت نمیشه 
 چرا فقط در قلب کسانی است که آنها عشق میورزیم
(تولدت مبارک)

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 360
  • کل نظرات : 179
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 253
  • بازدید ماه : 381
  • بازدید سال : 717
  • بازدید کلی : 44,563