loading...
اگه جوگیری بیا تو
bambelbi بازدید : 36 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

در ... ( تاریخ تولد ) ... دنیای صدای گریهکودکی را شنید
که امروز تنهابهانه برای خندیدن من است...
امروز را با هم لبخند می زنیم
» تولدت مبارک «


 **##  javgirha.rozblog.com  ##**


یک تکه بلور از جنس حضور / یک یاس سپید از رنگ امید
با هرچی وفاست از سوی خدا / همه تقدیم تو باد
عزیزم امروز قشنگترین زوز زندگیمه
تولدت مبارک


 **##  javgirha.rozblog.com  ##**


عزیزم ... ( تاریخ تولد ) ... روز تولدت را با آسمانی پر از ستاره های چشمک زن
با دشتی پر از شقایق ها و آرزوی موفقیت برای تو به تو تبریک می گویم
گل  من تولدت مبارک


 **##  javgirha.rozblog.com  ##**


رسید روز تولد تو که باز برای هدیه بگیرم
واسه من اینم یه جور بهونه ست بگم که چقدر برات میمیرم
روز آغاز زیستن مبارک


 **##  javgirha.rozblog.com  ##**


تو پرستوی امیدی مگر از من تو چه دیدی
غربت من و که دیدی از کنارم پر کشیدی!؟
با تمام بی وفائیت میگم تولدت مبارک
دوستت دارم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 360
  • کل نظرات : 179
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 263
  • بازدید سال : 599
  • بازدید کلی : 44,445