loading...
اگه جوگیری بیا تو
bambelbi بازدید : 43 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

 

نازنین قصه نخور، قصه نویس تو خداست / نارفیقند همه، تنها رفیق تو خداست...

 

**##  javgirha.rozblog.com  ##**

 

در پشت تمام ناکامیها خدایی است که داشتنش جبران همه نداشتن هاست.

 

**##  javgirha.rozblog.com  ##**

 

آه خدا ؛ گفتم خسته ام ، گفتی : لا تقنطوا من رحمة الله ... از رحمت خدا ناامید نشوید ( زمر 53) گفتم : هیچ کس نمیدونه توی دلم چی میگذره ، گفتی : ان الله بین المرء و قلبه ... خدا حائل است میان انسان و قلبش (انفال 27) ، گفتم : هیچ کسی را ندارم ، گفتی: نحن أقرب إلیه من حبل الورید ... ما از رگ گردن به انسان نزدیکتریم (ق 16) ، گفتم : ولی انگار اصلا منو فراموش کردی ! ، گفتی : فاذکرونی اذکرکم ... منو یاد کنید تا یا شما باشم (بقره 152)

 

**##  javgirha.rozblog.com  ##**

 

آن لحظه که قلبت به خدا نزدیک است ، آن لحظه که دیده ات ز اشکی خیس است ، یاد آر که محتاج دعایت هستم

 

**##  javgirha.rozblog.com  ##**

 

مطمئن باش ، حرفهایت هرچند تکراری باشد ، یکی هست که به آنها گوش میدهد آن کسی نیست جز خدا . . .

 

**##  javgirha.rozblog.com  ##**

 

از خدا می خواهم که آنچه را که شایسته توست به تو هدیه دهند نه آنرا که تو آرزو داری ! زیرا گاهی آرزوهای تو کوچک است و شایستگی تو بسیار

 

**##  javgirha.rozblog.com  ##**

عشق یعنی اشک توبه در قنوت،
خواندنش با نام غفار الذنوب
عشق یعنی چشمها هم در رکوع،
شرمگین از نام ستار العیوب
عشق یعنی سر سجود و دل سجود،
ذکر یارب یارب از عمق وجود

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 360
  • کل نظرات : 179
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 189
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 318
  • بازدید ماه : 446
  • بازدید سال : 782
  • بازدید کلی : 44,628