loading...
اگه جوگیری بیا تو
bambelbi بازدید : 44 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (2)

حسد ورزیدن علامت بارز  بی لیاقتی است


**##  javgirha.rozblog.com  ##**

تمام محبت را برای دوستت بریز اما نه تمام اعتمادت را


**##  javgirha.rozblog.com  ##**

عشق گلی است که اگر آن را به قصد تجزیه و تحلیل پرپر کنید هر گز قادر نخواهید بود که آن را دوباره جمع کنید


**##  javgirha.rozblog.com  ##**

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند ، هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد


**##  javgirha.rozblog.com  ##**

هر گاه خداوند تو را به لبه ی پرتگاه هدایت کرد به خدا اطمینان کن چون یا تورا از پشت خواهد گرفت یا
به تو پرواز کردن خواهد آموخت
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هانيه در تاریخ 1392/12/08 و 17:34 دقیقه ارسال شده است

ميشه بگي تو رياضي رو چطور ميخوني؟؟؟كتاب كار هم داري؟؟؟
پاسخ : تقویتی میرم درضمن تمیرنای نوبت اول رو 3بار نوشتم

این نظر توسط هانيه در تاریخ 1392/12/07 و 16:31 دقیقه ارسال شده است

سلام باور ميكني امروز تو امتحان فيزيك 18 گرفتم خودم كه دارم تو افق محو ميشم تمرين هاي جزوت فوق العادس همه ي سوالا شبيه اون بودن خودتم اونو بخون فك نكنم كه ديگه اون نمره رو بگيري البته خودمم تلاش كردما!!!
پاسخ : خواهش ميكنم
پاسخ : ببین من خودم هم میخونم ولی اونقد وقت ندارم که مشو بخونم
ولی سعی میکنم
من فقط ریاضی می خونم بقیه اصا خوشم نمیاد
پاسخ : 13 میگی خخخخخخخخخخخ


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 360
  • کل نظرات : 179
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 169
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 298
  • بازدید ماه : 426
  • بازدید سال : 762
  • بازدید کلی : 44,608